יום שבת, 25 בפברואר 2012

the love fairy

חברה שלי ילדה בשעה טובה בת אחרי 2 בנים.... כשהלכנו לבקר אותה מיד החלטתי שאני מכינה לה קנבס לחדר, התלבטתי רבות

מה להכין - רציתי משהו של בת - אז פסלתי דברים כמו: מכונית, עפיפון, אוניה.... מה כבר אפשר להכין לבת?  אה - פיה סקראפית!!

שוטטתי קצת ברשת לקבל רעיונות ומצאתי 2 רשומות - האחת של יעל גיסתי שהכינה פיה סקראפית מהממת לחדר של הבנות, והשניה של קשת.

החלטתי על גוונים של ורוד וירוק - ורוד כי זו בכל זאת בת, וירוק - כי אולי זה ייתלה בחדר של הבנים....

בגזירה חופשית גזרתי את גוף הפיה והכנפיים, את הראש חתכתי עם פאנץ' עיגול, הוספתי כתר גזור,

וכאן הוספתי חידוש - את השיער עיצבתי עם פתיתי פרחים (אני לא בטוחה שאני מרוצה מהתוצאה...)

החלטתי שהפיה תחזיק חוט עם לב - גם אותו ציפיתי בפתיתים הורודים....

והנה התוצאה:




החברה מאוד אהבה את התמונה,  מזל טוב!

תגובה 1:

רחלי גזית אמר/ה...

כל כך מתוק (-:
אני חושבת שאת לא אוהבת את הפרחים בשיער בגלל צורת התסרוקת שהיא מאד ישרה. נראה לי שאם תעשי את זה קצת יותר "פרוע" יש סיכוי הפרחים יותר יראו (או ירגישו) כמו שיער.