יום שבת, 27 בספטמבר 2014

מתנה, לוח שנה או שלט?

מי לא מכיר את חמודלה? הלא היא גלי המקסימה מהבלוג "תפור עליי"
כשראיתי בבלוג שלה את הכוסות המקסימות שהיא הכינה ישר חשבתי על מתנה להורים שלי לחגֱ:)            


אז יצרתי איתה קשר וביקשתי הזמנה אישית של הכוסות עם השמות של ההורים שלי ובצד השני לבבות בצבעים תואמים.
כמובן שהכוסות מולאו בשוקולדים לפני המסירה..


וצד שני:

נכון מקסים?


והנה עוד כמה יצירות מהזמן האחרון:
לוח שנה מגנטי מטופל




ושלט לדלת שהוזמן ע"י חברה מהעבודה (הוכן, לפי בקשתה ע"פ מוטיבים של ים ושמש):

עד כאן להפעם....יש לי עוד הרבה תוצרים שטרם העליתי לבלוג....
נתראה :)
ושתהיה שנה מקסימה

10 תגובות:

hamudale אמר/ה...

מקסימה!
שמחה שאהבת.
התמונות מקסימות!
שנה טובה יפעתי.

ההנאות שבדרך אמר/ה...

מתנה נהדרת. והשלט ולוח השנה מקסימים.

רקבשמחה אמר/ה...

ספלי-חמודלה באמת מהממים!!! (גם לי יש אחד).
לוח השנה מתוק והשלט מקסים!!!
שנה טובה ♥

רקבשמחה אמר/ה...

ספלי-חמודלה באמת מהממים!!! (גם לי יש אחד).
לוח השנה מתוק והשלט מקסים!!!
שנה טובה ♥

ציקוש אמר/ה...

איזה כיף של מתנה! מדהימה, יצירתית, מקורית ויפיפיה יצרה לך חמודלה!!!
לוח השנה המשודרג מהמם!
והשלט לדלת נפלא!!!
שנה טובה, מבורכת ונפלאה
שנה של יצירתיות ועשיה
שנה של בריאות, שמחה ורוב נחת
שנה פוריה ומוצלחת!!!

יוליה אמר/ה...

לוח שנה מהמם.אני גם מאוד אוהבת לשדרג אותם כך כל שנה מחדש.השלט פשוט מקסים אהבתי את העיצוב , יפיפיה . והספלים מתוקים מתנה נהדרת להורים.וחייבת להגיד שהצילומים שלך פשוט נהדרים .
יום טוב

חתולי8 אמר/ה...

המתנה להורים שלך נהדרת!! אין על חמודלה!!!
והעבודות שלך נהדרות גם.
יש לי רעיון קטן. בלוח שנה מופיע בקטן אבל במרכז השם של החברה שהפיקה את הלוח. אולי כדאי לשים על זה מדבקה? מה דעתך?

Unknown אמר/ה...

איזה מקסים!!! יש לך את זה :-)

אנונימי אמר/ה...

אהבתי את התוצרים שהעלית. אהבתי גם את הכוסות... אולי אגנוב את הרעיון ליום המשפחה הקרוב... נראה לי ממש מתאים במקום זר הפרחים המסורתי... :-)

ענתיס אמר/ה...

אלבום מקסים לתינוק, אהבתי את כל הרעיונות לכיתוב
ענתיס