יום שבת, 11 באפריל 2015

אתגר ארגון + הדרכה למתלה פתקים

את האתגרים של scrappy hands אני תמיד נהנית לראות,
מידי פעם יוצא לי גם להשתתף - במיוחד כשיש פרס שווה ..

האתגר הפעם הוא: ארגון.

ישבתי וחשבתי מה יכול להיות רלוונטי, יכולתי להכין עוד מעמד לעטים אבל רציתי משהו שונה - ואז חשבתי על מתלה לפתקים שעוזר לנו לארגן את כל המשימות הדחופות של השבוע.

החלטתי גם לצ'פר אתכן בהדרכה :)

הבסיס למתלה יכול להיות מסגרת מעץ / מקרטון או כל דבר שנראה לכן רלוונטי.
לי לא היתה מסגרת בבית (ודחיית סיפוקים היא לא הצד החזק שלי..) אז השתמשתי בקרטון ביצוע.
את המידות חתכתי לפי מה שנראה לי לא גדול/קטן מדי (iכמובן שניתן לשחק עם הגדלים);
הגודל הכללי הוא רבוע של 25*25 ס"מ וחתכתי שוליים מכל צד של כ - 3 ס"מ
ככה זה נראה:


בשלב הבא ציפיתי את קרטון הביצוע בניירות. רציתי מאוד להשתמש בסט של 6*6 שיש לי, אבל הקרטון ביצוע גדול מידי וכך יראו את החיבורים בין הדפים, כך שאין מנוס מלהשתמש בדף 30*.30
הדבקתי את כולו ואז הפכתי את קרטון הביצוע וחתכתי את הדפנות הפנימיים.
ככה זה נראה אחרי ההדבקה והחיתוך:

מי שרוצה - יכולה ליישן את הנייר - בדפנות הפנימיות והחיצוניות:


בשלב הבא הדבקתי חוטים שישמשו להחזקת האטבים.
מחליטים כמה חוטים רוצים - תלוי בגודל האטבים בהם בוחרים להשתמש (אני בחרתי שלושה)
ניתן להשתמש בחוט דיג/ גומי או בחוט שעווה -  בחרתי בחוט גומי לבן, שהיה נראה לי שיחזיק מעמד הכי טוב - חייבת לציין שהחוטים לא נדבקים טוב וכל הזמן יוצאים מהמקום, גם אחרי שציפיתי את החלק האחורי בוושי טייפ :(


ככה זה נראה אחרי היישון והוספת החוטים:




בשלב הבא קישטתי, והוספתי כיתוב:
להוספת עניין - חתכתי חלק מהעיגולים בדף המקסים הזה והדבקתי בתלת מימד:



ופרחים:
את האטבים ציפיתי בוושי טייפ:

                        
                        אני כבר יכולה לגלות שהמתלה הזה יוגרל בקרוב במסגרת בלוג הופ... :)
חוץ מזה....
הדרכה ראשונה שאני מעלה, מה דעתכן? אשמח לתגובות:)

13 תגובות:

michal meiri אמר/ה...

יפעת.. זה מקסים!תודה רבה על ההדרכה. שאלה קטנה.. מה גודל האטבים? הקטנטנים שקונים בחנויות היצירה?

יפעת אמר/ה...

תודה מיכל 😊 אלו לא הקטנטנים אלא הבינוניים :)

wintam אמר/ה...

המתלה מקסים וההדרכה נהדרת. תמשיכי ככה! ולגבי ההדבקה של החוטים - וואשי לא יחזיק, כי הוא לא דבק פרמננטי. תנסי להדביק עם דבק נוזלי ולסגור עם עוד שכבת נייר. זה אמור לתפוס טוב יותר. או לתקוע מאחור סיכות ולקשור אליהן.

שולי אמר/ה...

מקסים!! אני חושבת שהוואשי לא יחזיק את החוטים {כמו שכתבה חברתי wintam ונתנה לך את הטיפ לצורך העניין הכי טוב שיש.
בהצלחה באתגר.
מועדים לשמחה
שולי

ליאת אמר/ה...

חמוד ביותר!!

michal meiri אמר/ה...

תודה על התגובה!
איפה קונים אטבים בגודל הזה?

יפעת אמר/ה...

יש בכל חנויות היצירה
גם במקס סטוק/הובי לובי

caspit אמר/ה...

המתלה מקסים ממש, שמח ואלגנטי! עצה לגבי חוטי גומי: דבק גוטרמן.

זהבית שקד אמר/ה...

מקסים
שמחה שהשתתפת באתגר שלנו

זהבית שקד

hamudale אמר/ה...

מתוק מאוד!
אהבתי ואחלה הדרכה.
:)

petitcupcake אמר/ה...

הדרכה מקסימה!! והמתלה פשוט מהמם :)

יפעת אמר/ה...

תודה, אני אנסה :)

חתולי8 אמר/ה...

מקסים!!
ומתאים לך הדרכה :)