יום ראשון, 27 בספטמבר 2015

ג'ננת שאריות ואתגר אותיות

מי לא מכירה את זה.... מכינים ומכינים (ובעיקר קונים וקונים:), נשארים עם טונה של שאריות
שמעבירים ממקום למקום עד שמגיעים לשלב שפשוט נמאסססססס... אי אפשר לראות יותר את הדפים האלו, חייבים לעשות איתם משהו!


יום אחת חטפתי את הג'ננה והתיישבתי להכין כרטיסי ברכה אך ורק משאריות (כמובן שגם אחרי זה נשארה לי ערימה )


2 הכרטיסים הראשונים מוקדשים לאתגר אותיות שעולה אצלינו השבוע ב - scrappy hands
ומה יותר מתאים לאתגר מחותמות המילון המשגעות של לימור דוד :)











ומה אתן עושות עם השאריות שלכן?

5 תגובות:

noga אמר/ה...

כרטיסים מקסימים! יש לי שאריות ממש דומות מסתבר

יעל - קונדסונים אמר/ה...

כרטיסים נהדרים. חותמות המילון משגעות. מזמינה ממך כמה החתמות בהזדמנות (:

michal meiri אמר/ה...

איך אני אוהבת שאריות.. התוצרים מקסימים!

Unknown אמר/ה...

אני גם חייבת לעשות פרוייקט שאריות כזה!! יופי של תוצרים אני מאוד אוהבת את השילובים - עכשיו יש לך מלאי של כרטיסים {מאוד נוח שיש כרטיס בשלוף)
מקסים

ציקוש אמר/ה...

כיף של שימוש בשאריות!
כרטיסים משגעים אחד אחד!!!