יום ראשון, 15 במאי 2016

החלפת משלוח מנות - חלק ב'

תקופה לא פשוטה עוברת עליי, עקב נסיבות אישיות עצובות :(  מקווה קצת למצוא תרפיה ביצירה למרות שאין לי חשק לעשות כלום לאחרונה.

כך גם אני מפרסמת רק עכשיו את משלוח המנות שהכנתי לסתיו המקסימה במסגרת החלפה בשרשרת היצירה שלנו.

לא הספקתי להכין לה מתנה ללידה של נועם המהמם, אז החלטתי לפנק לפנק לפנק!  ראשית, הכנתי לה שלישיית תמונות לחדר של נועם - אותה למדתי לעשות בסדנת ציור על לוחות עץ (אחת הסדנאות אם לא ה...) 





 וביחד:
 ומעמד לעטים, שתמיד נורא קשה לצלם אותו:





 סימניות:
 הוספתי עוד כמה goodies:
 וכרטיס תואם:

שיהיו רק בשורות טובות,
יפעת

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

יפעת,מהמם!!!

יעל - קונדסונים אמר/ה...

משלוח מנות משגע יפעת.
התמונות מהממות. הסימניה מקסימה. ואני מאוד אוהבת את המעמד לעטים.
חבילה שמחה ועליזה.

שולחת חיבוק.

caspit אמר/ה...

הכל מהמם ובסגנון המקסים והעדין שלך. מוכשרת על.
אוהבת אותך ומאחלת לך ימים טובים הרבה יותר!!!

michal meiri אמר/ה...

משלוח מנות משגע! כל כך מושקע ומפנק. שיהיו ימים טובים יותר!

סתיו אמר/ה...

יפעתי יקרה! משלוח מנות מושלם ואיזה כיף לי שהוא שלי! הכל יפהפה ושמח אותי מאוד, ושלישיית התמונות תלויה בגאווה בחדר של נועם, אני אוהבת מאוד את הצבעים שבחרת ואת הסגנון, אין כמוך.
שוב המוווון תודה על משלוח יצירתי ומלא כישרון וחום. מאחלת לך ולמשפחתך רק בריאות ואושר.